Тарих
Мұратаев Бекжан Кеңесұлы, Ғұндардың тұрмысы мен мәдениеті

Ғұндардың тұрмысы мен мәдениеті

Мақала авторы: Мұратаев Бекжан Кеңесұлы
Жұмыс орны: Қызылорда обылысы Шиелі ауданы "№219 Ы,Алтынсарин атындағы қазақ орта мектебі"коммуналдық мемлекттік мекемесі
Лауазымы: Тарих пәнінің мұғалімі
Порталға жариялану мерзімі: 14.10.2016


Қысқа мерзімді жоспар

Мерзімі Мұғалімнің аты-жөні Пәні, сыныбы

16.04.2016 ж Мұратаев Бекжан Қазақстан тарихы 6 «А,Б,Г»
Сабақтың тақырыбы Ғұндардың тұрмысы, мәдениеті
Сілтеме Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Қазақстан тарихы» оқулығы -6 сынып, Ғаламтор материалдары
Ресурстар Карта, интер тақта, ғаламтор материалдары, видео, слайд, жұмыс парағы, конверт
Жалпы мақсаты Міндеттері 1-қадам: Ғұндардың тұрмысы, мәдениетімен таныса отырып, оның маңызын, тарихта алатын орнын ашып көрсету:
2-қадам: Бірлесе жұмыс жасауда, ойларын жинақтау, идеялар тарату,еркін жеткізу, жүйелеу, ортақ пікір қалыптастыру:
3-қадам: Мәдени мұраларды құрметтеу, оның тарихи маңызын түсіну
Күтілетін нәтиже Ғұндар тұрмысы және мәдениетінен жан-жақты түсінік алады: тың идеялар қалыптасады
Негізгі идеялар — оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді: тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау. -тақырыпты талдау арқылы мәдениеттің қоғамда алатын орнын анықтау -оқушылардың оқу қажеттіліктерін анықтау.
Тапсырмалар Миға шабуыл әдісі:топтастыру: жеке, топтық жұмыстар, бағалау критерийлері бойынша өзіндік бағалау: «тәтті сыйлықтар», топтарда бірін-бірі бағалау: «Түрлі түсті шар», «Блум жүйесі», «сәйкестендіру тесті», «тұжырымдамалық карта», рефлексия, «Танымдылық ағашы»
Сабақтың жүру барысы
уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
2 мин Ұйымдастыру сәті :
сыныпты топтастыру
ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
топтың ережесін анықтау
топ мүшелерін сайлау Сынып бойынша топқа бөліну:

6 мин
Ашық сұрақтар

3 мин Өткен материалға шолу:
1-топ
1. Ғұндар жорығының әлемдік тарихта алатын орны қандай ?
2. Тәуелсіздік жолында сен өз еліңді қалай қорғар едің?
2-топ
1, Хань әулетінің негізін қалаушы Лю-Банда ғұндардан жеңіліп???
2, Цынь патшалығы өзінің елін қорғау мақсатында Ұлы Қытай қорғанын салды,алайда бұл қорған ғұндардың шапқыншылығына төтеп бермеді,Сұрақ Егерде сіздер Хань аулеттінің орнында болсаңдар ғұндардан қалай қорғанар едіңіз???
3топ
1 Чжи-чжи жаңа елдерді бағындырды,қай жерлерді жаулады???
2 Неге солтүстік ғұн мемлекеті,оңтүстігіндегі жерлерді қайтарып алмады??

Қорыту: жеке тапсырма:жазбаша жұмыс
«Сәйкестендіру тесті»

Ауызша сұрақтарға жауап беру

Берілген тапсырманы жазбаша түрде орындау
5 мин
Тұсаукесер:
1. «қоржындағы сыйлықтар» : ой-қозғау сұрақтары
2.Көзге көрінетін айғақтар: Видео көру

Тақырыптың мазмұнын ашу:
өз ойларымен бөлісу
танымдық тапсырма
15 мин Жаңа тақырып:
1-қадам: топтық жұмыс:
«тұжырымдамалық карта» сызу
/ұжымдық іс-әрекетке бағыттау/
І-топ: Ғұндар тұрмысы
ІІ-топ:Ғұндар мәдениеті
ІІІ-топ: «ғұн мәдениеті қазақ мәдениетінің жалғасы»
3 топқа үш түрлі тапсырма беріледі:
Берілген суреттерді өңдей отырып, постер сызу
3 мин 2-қадам: топтарда бірін-бірі бағалау:
«Түрлі түсті шар»
Кеңейтілген тапсырма 5 мин 3-қадам: алған білімдерін жүйелеу, қорытындылау:
шыңға шығу: «Блум жүйесі»
Сатылай берілген 6 сұраққа жауап бере отырып, ғұндардың туын тігу
3мин Өзін-өзі бағалау: «тәтті сыйлық» оқушы өзін-өзі бағалайды
2 мин Рефлексия: Стикер жабыстыру арқылы сабақтан алған әсерін көрсету
Үйге тапсырма: «Ғұн мәдениетінің жетістіктері» тақырыбында эссе жазу

One Response

  1. Журнал редакторы 14.10.2016

Join The Discussion