Тарих
Жамбакиева Зарина Ризайдиновна, Қазақстандағы халық ағарту ісі

Қазақстандағы халық ағарту ісі

Мақала авторы: Жамбакиева Зарина Ризайдиновна
Жұмыс орны: Алматы облысы Ұйғыр ауданы Долайты орта мектебі
Лауазымы: Тарих,құқық пәні мұғалімі
Порталға жариялану мерзімі: 02.02.2018


 

Тақырыбы 36 Қазақстандағы халық ағарту ісі

 

Мақсаты Іскерлік қарым-қатынас ерекшеліктерін талдау арқылы  тақырыптарға түсінік  алады,.тіл байлығының ,сөздік қорын байытады, сөйлеу тілінің дамуына жағдай жасайды.
Жалпы мақсат Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтиже Оқушылар тақырыптың мағанасын біледі, түсінеді , өз ойларын дәлелдеуге, топпен жұмыс істеуде пайдаланады
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер Миға шабуыл, Салыстыру кестесі, Интервьюәдісі, , Ойлан бірік- бөліс
Қолданылатын ресурстар  маркерлер, портреттер,  стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг

Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-2 дейін санау арқылы   топқа бөлу

Алтын ереже құру қажеттігі туралы айту.

Әр топқа бағалау парағын таратып беру.

Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар   таратып беру

«Сандарды бейнеле» ойыны

арқылы психологиялық ахуалды жақсарту

Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.

Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.

Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.

Фигуралар арқылы топтар өзара бағалайды.

Әртоп өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен,қимылымен бейнелеу.

Сабақ кезеңдері Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушылық

тарын ояту

Миға шабуыл

 

Жалпы сыныпқа өткен тақырып бойынша сұрақтар тарату, Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа Сұрақтарға жеке жеке жауап береді
Түсіну Салыстыру кестесі

Өткен тақырып пен жаңа тақырыпты салыстыра отырып  жаңа тақырыпты ашу

Оқушыларға таырыптарды салыстыру білімдерін талдату Әр топқа салыстыру   парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетеді
Қолдану Ойлан,бірік,бөліс тапсырмасы. Суреттен көрсете отырып   постер арқылы Әр топқа тапсырма беріледі, сол тапсырманы суретер арқылы көрсетеді, нәтижесін постерге салады Жеке ойланады,топ болып біріге жұмыс жасайды,басқа топтарға бөліседі.
Сергіту сәті «Ауадағы әріп» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Мұғаліммен бірге жаттығулар жасайды.
Талдау Интервью әдісі

арқылы тақырыпты талдау үшін тапсырма беру

Қазақстандағы халық ағарту ісі

Жаңа тақырыпты оқушыларға түсіндіру

Соңында интервью әдісін пайдалану арқылы жаңа тақырыпты меңгерту және сабақты талдату

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша бір- біріне жаңа тақырып көлемінде интервью арқылы сұрақ- жауап жүргізу

Ол үшін әр топтан ортаға оқушы шығып интервью сәтін жүргізеді

Жинақтау Шығармашылық тапсырма

«Жаңа тақырыпты біз былай түсінеміз» (Сурет арқылы тақырыпты жинақтау, бағалау)

Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады, топпен оқушылар өз ұстаздары жайлы  реттеп жазып көрсеттеді Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын сурет арқылы жеткізу
Бағалау Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату Өзін өзі топпн бағалайды
Рефлексия Стикерлерді толтыру Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру

Join The Discussion