Тарих
Қизатаева Қ.М., Майданға және азат етілген аудандарға

Майданға және азат етілген аудандарға

Мақала авторы: Қизатаева Қ.М.
Жұмыс орны: «М.В.Ломоносов атындағы орта мектебі» КММ
Лауазымы: Мұғалім
Порталға жариялану мерзімі: 21.03.2016


«М.В.Ломоносов атындағы орта мектебі»КММ
Мұғалімі ; Қизатаева Қ.М. Сыныбы:11 «Б
Оқушы саны:18
Пәні:Қазақстан тарихы.
Сабақ тақырыбы: «Майданға және азат етілген аудандарға көмек»
Сабақ мақсаты:Ұлы Отан соғысы жылдарында тылда еңбек еткен қазақстандықтардың ерең еңбегі туралы түсінік беру.
Интербелсенді әдістерді пайдалана отырып, оқушылардың топта жұмыс жасау дағдыларын дамыту.
Сабақтың түрі:аралас сабақ.
Сабақтың әдіс-тәсілдері:топтастыру,ақпараттық-зерттеу,сұрақ-жауап.
Көрнекілік:АКТ,бейне роликтер,суреттер,кестелер.
Күтілетін нәтижелер:
-Алған білімдерін жүйелеу,
-Оқушының ізденіс нәтижесі,
-Өз ойын,пікірін ашық айту,
-Топпен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.
Сабақ барысы:
I.Ұйымдастыру.
Топқа бөлу. «Бағалау» парағын тарату.
«Бірге ойлаймыз»
II.Негізгі бөлім.
Тақырыпты хабарлау. §43-44.
Ақпарат беру.
Қазақстан бойынша.
Зайсан ауданы бойыншы.

Тапсырма «Әріптер сөйлейді»

«Т»-Қазақстан экономикасының соғыс жағдайына
«Ы»-Тылдағы оқушылар(пионер),студент жастар(комсомол),жекеленген адамдардың көмегі.бейімделіп көшірілуі.
«Л»-Комсомрлдардың азат етілген аудандарға көмегі және ауыл шаруашылығында рекорд жасағандар.
Тапсырма «Кезбе тілшілер»
Жобаларын қорғау.
«Бұл кім?» сурет бойынша тұлғаны анықтау.
Жамбыл Жабаев «Ленинградтық өренім».

ІІІ. «Топтастыру,жинақтау»
Түйінді сөздерді орыс-ағылшын тілдеріне аудару

Кері байланыс: «Екі жұлдыз,бір тілек»
Бағалау. «Бағалау парағы» бойынша.
Үйге тапсырма:
Тыл еңбек ардагерлері туралы қосымша ақпараттар жинау.

Join The Discussion