Бастауыш сынып
Атайбекова Бибигуль Мукановна, Үстеу

Үстеу

Мақала авторы: Атайбекова Бибигуль Мукановна
Жұмыс орны: Алматы облысы Ұйғыр ауданы Ғ.Садвакасов атындағы Үлкен Ақсу орта мектебі
Лауазымы: Бастауыш сынып мұғалімі
Порталға жариялану мерзімі: 20.01.2018


Сабақ: Қазақ тілі    Күні:  Мұғалім:   Атайбекова.Б.М
Сынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:-
Сабақ тақырыбы Үстеу
Сабақ негізделген оқу мақсаты а) Оқушылардың үстеу туралы алған білімдерін пысықтау.

ә) Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру.

б) Ұйымшылдыққа, достыққа тәрбиелеу

Оқунәтижелері Барлықоқушылар

Үстеу туралы жалпы түсініктері қалыптасады.

Оқушылардың басым бөлігі

Мәтінге талдау барысында үстеулерді таба біледі және өз ойларын ашық айта алады.

Алдыңғыоқу Балалар өткен сабақта  есімдік туралы өтсек, бүгінгі сабағымызда  үстеу туралы

білетін боламыз

Жоспар
Жоспарланған   уақыт Жоспарланған  жаттығулар  
Басталуы

10 минут

І.Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, кезекшілікті анықтау, келмеген оқушыларды белгілеу

3-слайд. Күн жарығын алақанғасаламын,

Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,

Жүрегіме басып ұстай қаламын.

Болып кетер сонда дереу жан-жағым.

4-слайд. Топқа бөлу.

Топтық жұмысты үйлестіру. Топ көшбасшысын сайлайды, бағалау парағы және табыс критериімен танысады (3 минут)

Зат есім

Сын есім

Сан есім.

Алтын ереженіескетүсіру (3 минут)

Өткенсабақтықайталау.

ІІ Мақсат қою кезеңі (3 минут)

5-слайд.Сөзжұмбақты шешу(сабақтың тақырыбы сөзжұмбақтың шешуіне байланысты)

 

 

Бағалау

Парағы және

табыскрийтериі

 

 

 

 

Алтын ереже

 

 

 

 

 

Сөзжұмбақпен

жұмыс

Ортасы

30 минут

ІІІ Жаңа сабақ.

6-слайд.Іс-әрекеттің мезгілін, мекенін, сын-қимылын білдіретін сөз табын үстеу дейді. Үстеулер қашан? қайда? қалай? Деген сұрақтарға жауап береді: Кемел кітапты тез оқиды. Алмас қазір келді. Түнде қар жауды.

7-слайд. Сәйкестендіру.

Мезгіл (қашан?)                           төменде, жоғарыда, алға, артта, сыртта

 

 

Мекен (қайда?)                             тал түсте, күндіз-түні, ертең, бүгін,

күні бойы

 

Сын-қимыл (қалай?)ақырын, тез, әрең, етпетінен, жаңаша.

 

Күн ретімен сабақ тақырыбын жазу. Дәптермен жұмыс

8-слайд. Оқулықпен жұмыс.

1-топ. 1-жаттығу.Сөйлемдерді көшіріп жаз. Қарамен жазылған сөздерге сұрақ қой

2-топ. 2-жаттығу.Сөздерді оқы. Бұл сөздерді етістіктермен тіркестіріп жаз, оларға сұрақ қой.

3-топ. 3-жаттығу.Ребусты шеш. Шешуіндегі   үстеулерді қатыстырып сөйлем құра. Қазір, алда.

Сергіту сәті

1-топ. 5-жаттығу.Жұмбақты көшіріп жаз, шешуін тап. Үстеулерді тауып, үстеу екенін дәлелде.

2-топ. 6-жаттығу.Сөйлемдерді көшіріп жаз. Үстеулерді тап, олардың мағынасын түсіндір. Үстеулердің қай сөзбен байланысып тұрғанын сызбамен көрсет.

3-топ. 8-жаттығу.Үш себеттің әрбірінің ішінде атына сәйкес келмейтін үстеулер кездеседі. Соларды өз орнына қою керек.

9-слайд.Қорытындылау.

«Артық сөзді тап!» ойыны.

1. Кітап, дәптер, парта, күндіз,өшіргіш
2. Ақ, сары, ерте, көкшіл, күрең.
3.Басады, жүреді, ертең, отырады,

Жазады.
4. Жиырма, елу, түнде, бес, бір.
5. Мен сен, ол, биыл, олар.

 Ережемен

жұмыс

 

 

Интербелсенді

 

тақтамен жұмыс

 

 

 

 

 

 

Топтық жұмыс

Дәптермен

жұмыс

 

 

 

 

Топтық жұмыс

 

Аяқталуы

5 минут

 

 

Кері байланыс.

Рефлекcия

Бағалау

10-слайд.Үйге тапсырма: Үйде 185-беттегі 7-жаттығуды орындап, ережені жаттап келеміз.

Смайлик

 

 

 

Join The Discussion